6 Şubat 2011 Pazar

Bir dakikanız varmı , sevişebilirmiyiz?

Ne anlarsınızki siz suya batıp çıkmaktan , kaç kere nefesiniz kesilmiştir, kaç kere bu defa ağlamak yok deyip ağladınız?! mutluluk elinizdeyken kaç kez onu sizden aldılar ve bıraktınız herşeyi? benim gözlerim dolmuyordu kötüydüm ama mutsuz değildim , çok kötüydüm! ya sen kaç kere kötü olmak zorunda kaldın? ya da kaç defa seni salak yerine koydular! nasıl bu kadar saf olabiliyorlar neden herşeyi biliyorum, en zor kısmı ise finali görebiliyorum. birinin omzunda ağlayasım var neden avuçlarımı sıkıp gözlerimi yumuyorum, yazıyorum,yazdıklarımı kaybediyorum her zaman, neden birtek kedim bir evim ve birçok şişe biram yok, neden dostum az ve sevgilim yok! gece yatmadan astımım tutmak zorundamı, sırf senin için ayakta durabiliyorum sevmeyi öğrettin bana umursamayan beni sanki uzay teknolojisinde bir cihaza soktun ve bana duygularımı geri verdin ama artık acıda çekiyorum! seni ölene kadar çok seveceğim belkide son sevgilim olacaksın! yaşatmak ya da öldürmek senin elinde duygularımı, saygımı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder