5 Şubat 2011 Cumartesi

Ucuz Şarap notları

Sabah sesi, sessizliği, poilsin siren sesini duyabiliyorum. Uykusuzluktan herşey, tüm sesler tuhaf boğuk ve yavaş, elimde bir çarşaf biraz gonca sarıyorum sigarayla harmanlayıp sabaha, içiyorum. o sıra sen dans ediyorsun, benim kafam oldu , der gibi bakıp elimden tütünümü alıyorsun yaren, ben kimim diyorum bir ara, düşün düşün düşün... sonra buluyorum kim olmadığımı ben yalancı değilim, ben sütübozuk değilim, sonra ben sen değilim, evet ben sen değilim diyorum daha şiddetli bir iç sesle, ama ben sen oluyorum sabaha doğru rujunun son deydiği nokta kasıklarım oluyor, senden hiç sıkılmıyorum ama giderken götürenlerin ardından, üzerinde doğmamış çocuklarım, sabaha karşı iki kişilik tek sigaram, burdan bir tam bir fahişe alırmısınız diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder